Wanneer en waar?

Donderdag 19 September 2019, van 10u30 tot 18u30

Lamot Congrescentrum
Van Beethovenstraat 8 – 10
2800 Mechelen

Agenda

10u30 – 11u00: Ontvangst met koffie

 

11u00 – 11u05: Introductie – Paul Van Coillie, CEO Arco Information

 

11u05 – 11u30: Key note speaker – Digital & Open Banking voor ondernemingen: trends en het digitale landschap in 2025 – Wim Eraly, Head of Corporate Banking KBC

Hoe speelt KBC in op de digitale trends die zich voordoen in de bedrijfswereld?

 

11u30 – 12u30: What’s new in Arco – Ivan Vanhaecht, Arco Product Director

We lichten de evolutie van onze oplossingen toe en overlopen nieuwe functionaliteiten:

  • Scanning services (on-site en cloud)
  • Digitale goedkeuring van facturen (Arco Invoice)
  • Goedkeuring van facturen met de app (Invoice App)
  • Bestelbeheer (Arco Procurement)

 

12u30 – 13u30: Broodjeslunch

 

13u30 – 14u00: E-delivery ervaringen – Ivan Vanhaecht, Arco Product Director

De nieuwste mogelijkheden, de stand van zaken en de evoluties binnen de e-invoice, e-ordering en e-delivery wereld worden uit de doeken gedaan.

 

14u00 – 14u20: User Case e-invoicing / e-ordering binnen de ziekenhuizen – Tine Blomme, Product Manager Infohos Solutions

Adhv een aantal voorbeeldprojecten die samen met verschillende ziekenhuizen, Arco en Infohos Solutions opgezet werden, lichten we toe hoe e-invoicing en e-ordering kunnen zorgen voor efficiëntiewinst en kostenbesparing.

 

14u20 – 14u40: User Case e-invoicing / e-ordering binnen lokale overheden  – Ronny Gabriëls, Business Development Manager Cipal Schaubroeck 

Al meer dan 150 lokale overheden maken gebuik van deze oplossing, die ook een legal archief bevat. Meer dan 6000 bedrijven verzenden al e-facturen naar de lokale overheden via het Mercuriusplatform.

 

14u45 – 15u15: User Case e-delivery, a customer driven solution – Wilfried Horemans, Bestuurscoördinator Debiteurenbeheer  

Het verspreiden (outbounden) van uitgaande betaaldocumenten via verschillende digitale kanalen vanuit het oogpunt van de klant… een digitaal groeiproces met winst voor alle partijen. Hoe begin je daar aan?

 

15u15 – 15u30: Pauze

 

15u30 – 16u30: Breakout sessie
TRACK A: Digitaal archief en digitale handtekening
15u30 – 16u10: Digitaal archief binnen de nieuwe wetgeving, digitale handtekening en contract management – Ivan Vanhaecht, Arco Product Director

De belangrijke vernieuwing sinds april 2019 wordt toegelicht. Hoe kunnen nieuwe documenttypes op een geldige manier digitaal bewaard worden met voldoende bewijskracht?

 

16u10 – 16u30: User case toepassing digitale handtekening in de bouwsector – Dirk Rijmenams, Arco Senior Business Consultant

Hoe gaat een bouwfirma om met het ondertekenen van vele wekelijkse contracten met haar onderaannemers? De complexiteit van de behoeften en de efficiëntie van de oplossing worden uit de doeken gedaan.

TRACK B: Internet of Things
15u30 – 16u30: Arco Internet of Things / Smart city oplossingen – Wim Vits, Arco Product Manager  

In Internet of Things ben je nooit alleen. De juiste partners maken het verschil tussen successen en nachtmerries. U komt te weten waarom en hoe wij met onze partners een win-win relatie uitbouwen. Daarnaast bespreken we enkele mogelijke uitdagingen die “slimme oplossingen” met zich kunnen meebrengen. Een van onze partners brengt een user case mbt IoT Smart Cities

 

16u30 – 18u30: Netwerkdrink

Inschrijven

Wij kijken ernaar uit u op 19 september te mogen verwelkomen! Schrijf u nu in via onderstaand formulier.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.